Štěňátka

04.05.2014 08:59

Bohužel, ani nyní se nám nezdařilo krytí,loni na podzim jsme přijeli pozdě i když bylo vyšetření krve a teď jsem to zmrvila já.

Jestli příroda dovolí, budou štěnda na začátku příštího roku.Protože jsem se na štěňátka moc těšila už od loňska,tak máme zamluvenou fenečku z chov. stanice zasněžené ůdolí. S holkama se věnujeme mushingu,tak aby se nenamáhaly chci jezdit alespoň se 4 v našem případě fenama,proto tohle všechno dělám,kromě toho že chci aby tu po mě zůstalo něco pozitivního.Nebudu naivní,že někdo ze zájemců o štěňátko od nás bude čekat do příštího roku,ale u některých mě to moc mrzí.Chov.stanici zasněžené ůdolí mohu všem jen doporučit,chovaní psíci jsou pro ně vším,jsou láskyplně opečováváni, což je vidět na jejich vstřícné povaze, pro samojeda tak typické,v neposlední řadě je to nejůspěšnější psí spřežení v čechách.Březost by měla být potvrzena 13.5.Ostatní informace a kontakt najdete na www.samojed-zasnezeneudoli.websnadno.cz.

Jestli je Duberry březí se dovíte i na našich webovkách,zatím jdu vybírat jméno na B ,doufám že to nezakřiknu...